Monday, April 27, 2009

Seize The Day - Avenged Sevenfold

Teringat mase me, Naz and Rizan were at Darus and we were singing along lagu Seize The Day dengan suare chipmunk. Siap imitate guitar solo Synyster Gates lagi. The famous part of the song. Haha. Gile. I just came back from Puchong. Plan nak jumpe Naz and Rizan to catch up with them. Lama sangat2 tak jumpe. I miss them so so much. Rizan said dekat ym the other day, "I dengan Naz rindu u. Tak rindu kami ke". Rinduuuuu! I'm sorry i've been so busy lately with everything. Plus banyak i have so much things bothering my mind. Naz tak jadi lepak tadi so i just came and lepak with Rizan, Hazim, Ameey and my bro. Tadi lepak kejap je, tapi sempat nak catch up. I've got school tomorrow and tak habis relax dari MUET lagi. *Wake up, Nana! Mid-term kau dah dekat.* I miss the times we had dulu when i wasn't as busy as now. Used to lepak ramai2 till the wee hours of the morning. Pegi gig pun dengan diorang. Aku pun dah lama sangat2 tak jejak kaki pegi gig. Have Heart and Burgerkill nanti i have to go :D Senang kata, semua sama2 dulu. I can be myself when i'm with them. Sekarang masing2 dah busy dengan life. Those were the days la :)

Raja Izlyn Syahnaz

Rizan Amran

My two best friends for life! Diorang memang kawan yang boleh bawak sampai mati ah, seriously. Sayang korang, sampai bile2 pun i will remember them. Thank you korang sebab ade dengan i time susah senang. And thank you for always being there for me. Tak kira tengah moody ke tengah pokai ke tengah down ke, korang selalu ade to cheer me up. They never lie, they taught me a lot of things, they take me as i am and they are my shoulder to cry on. I'm thankful sebab ada kawan macam korang. Nowadays susah nak cari kawan yang betul2 kawan and don't take other people for granted. Aih. Aku bukan nak brag ke ape, tapi bende betul :)


P/S : Someone dah otw with someone. Elele. Suke la dia :P

P/SS : Dear you know who you are, i'm the only one who could call him Rizang. Oops! :) Pegi la tanye dia terus.

No comments:

Post a Comment